Retourneren & garantie

Is uw bestelling incompleet of heeft u een beschadigd artikel ontvangen? Meld dit dan uiterlijk binnen 8 dagen na ontvangst van uw bestelling. U kunt deze melding doen via ons retourformulier. Wij adviseren in geval van schade, foto’s bij te voegen van de producten. Op deze manier kunnen wij uw melding nog sneller verwerken.

Controleer bij ontvangst altijd of de verpakkingen beschadigd zijn. Indien er schade aan de zending is, noteert u dit dan s.v.p. op de afleverbon.

Indien u ervoor kiest het beschadigde artikel terug te nemen naar Mondiaal is het noodzakelijk dat u binnen 8 dagen melding maakt van de beschadiging. Neemt u dan bij uw volgende bezoek het artikel met de pakbon mee. Indien bij twee opvolgende bezoeken na de melding het artikel niet meegenomen is wordt de melding verwijderd uit ons systeem en kan het product niet meer geretourneerd worden.

Mocht u een artikel om een andere reden willen retourneren moeten wij altijd toestemming krijgen van de betreffende importeur om het artikel terug te nemen.

Ontvangen we binnen 8 dagen geen melding, dan wordt de bestelling geacht te zijn geaccepteerd en vervalt het recht op reclamatie.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt