Veel gestelde vragen

Algemeen

Geldt er bij Centrum Mondiaal een minimumafname?
Nee, je kan zo veel inkopen als dat je zelf wilt. Wel ontvang je korting als je meerdere items tegelijk koopt.

Ik wil gebruik maken van de webshop, hoe werkt dit?
Leuk dat je graag online bij ons wilt komen winkelen! Je kan een account aanvragen door te gaan naar https://shop.centrummondiaal.nl/aanvraag1. Let op: dit is alleen voor B2B inkopers met een geldig KVK-nummer. Als particulier verwijzen je graag door naar een van onze wederverkopers.

Ik heb een account aangevraagd voor de webshop, wat nu?
Welkom als (online)inkoper bij Centrum Mondiaal! Je zal per mail inloggegevens ontvangen waarmee je in kunt loggen op je eigen persoonlijke account. Veel inkoop plezier.

Ik wil een order klaar laten zetten, kan dat?
Ja zeker! Je kunt bellen naar 0345-548008 of mailen naar sales@centrummondiaal.nl. Bij je volgende bezoek en/of order kun je de artikelen zo meenemen.

Verzending & levering

Hoeveel bedraagt de verzendkosten?
Verzending is gratis vanaf €250. Wanneer je voor minder hebt besteld, betaal je slechts €7,95 aan verzendkosten. Excl BTW.

Wanneer kan ik mijn bestelling laten versturen?
Je kan alles laten verzenden, hier is geen minimum bedrag aan verbonden. Bestel je voor minder dan €250 Excl BTW, dan betaal je €7,95 verzendkosten.

Wat is de levertijd?
De levertijd bedraagt normaliter 1 à 2 werkdagen. Wanneer het wat drukker is kan het wat langer duren voordat je bestelling geleverd wordt.

Kan ik een tijd afspreken voor de levering?
Dit is helaas niet mogelijk, de bezorgers zullen er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Het is niet mogelijk om zelf of via ons contact op te nemen met de vervoerder voor het maken van een bezorgafspraak.

Moet ik aanwezig zijn voor de levering van mijn bestelling?
Ja, de bezorgers kunnen enkel de bestelling afleveren wanneer iemand aanwezig is om het aan te nemen. In verband met eventuele aangepaste openingstijden (door Corona) kun je er voor kiezen het pakket op een ander adres, dan het winkeladres te laten bezorgen. Dit kan ook een huisadres zijn. Geef dit dan aan bij de opmerkingen bij je webbestelling of neem contact op met een medewerker.

Pre-order/ voorbestellingen

Wanneer kan ik mijn vooruitbestelde producten ophalen of ontvangen?
Dit verschilt per product. Wanneer je een pre-order plaatst geven wij altijd een indicatie datum. We kunnen echter niet garanderen dat het op een exacte datum geleverd wordt of dat je het op kunt halen. Je kunt altijd bij een van onze medewerkers informeren of bellen naar 0345-548008.

Hoe weet ik wanneer de producten binnen zijn?
Heb je een pre-order geplaatst? Dan sturen wij als de items zo snel mogelijk op als ze bij ons binnen zijn of zetten de producten alvast klaar voor je eerstvolgende bezoek.

Ik heb een pre-order geplaatst en wil graag een bezoek plannen. Kan ik een afspraak maken om langs te komen?
Ja zeker! Je kan, bij voorkeur, telefonisch aangeven wanneer je langs wilt komen en dan zetten wij de producten alvast klaar. Zo hoef je ze alleen nog maar mee te nemen.

Hoe lang duurt het voordat de pre-order items binnen zijn?
Dit verschilt per product. Als je de producten scant kun je op het kaartje zien wat de verwachte leverdatum is. Bestel je via de website? Dan staat dit aangegeven bij het artikel.

Ik heb verschillende pre-order geplaatst, krijg ik alles tegelijk binnen?
Wanneer je meerdere pre-orders hebt geplaatst kun je ervoor kiezen om alles in één keer te laten verzenden of op te halen. Geef dit wel graag door aan een van onze medewerkers! Mail naar sales@centrummondiaal.nl of bel naar 0345-548008.

Schade/ ontbrekende items

Mijn bestelling is incompleet wat kan ik doen?
Meld binnen 8 dagen na levering dat je bestelling incompleet is. Dit kun je doen door te mailen naar sales@centrummondiaal.nl met de volgende gegevens: ordernummer, artikel nummer en het aantal missende artikelen. Wij zullen er dan alles aan doen om je bestelling compleet te maken.

Ik heb verkeerde artikelen ontvangen wat kan ik doen?
Meld binnen 8 dagen na levering dat je bestelling incorrect is. Dit kun je doen door te mailen naar sales@centrummondiaal.nl met de volgende gegevens: ordernummer, artikel nummer en de verkeerde artikelen. Wij zullen er dan alles aan doen om je bestelling in orde te maken.

Ik heb schade geconstateerd bij één of meerdere artikelen. Wat kan ik doen?
Wat jammer dat je je artikelen in deze staat hebt ontvangen! Meld binnen 8 dagen de schade via sales@centrummondiaal.nl en vermeld de volgende gegevens: ordernummer en artikelnummer. Vergeet daarbij niet om een foto toe te voegen waarop de schade te zien is!

Corona- maatregelen

Met hoeveel mensen mogen wij inkopen doen?
We vragen je om per winkel met maximaal 2 personen te komen. Is dit niet mogelijk? Dan kun je een order plaatsen via onze webshop.

Is het dragen van een mondkapje verplicht?
We verzoeken je dringend om een mondkapje te dragen om zo jezelf en je medemens te kunnen beschermen.

Hebben jullie aangepaste openingstijden?
Nee, wij hanteren onze reguliere openingstijden. Onze webshop is 24/7 open.

Hanteren jullie een maximaal aantal klanten?
Nee, wel vragen we je om met maximaal 2 personen per winkel inkopen te doen en om nog steeds 1,5 meter afstand van elkaar en onze medewerkers te bewaren.

Neem contact met ons op

Vragen? Vul hier je gegevens in en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

Not readable? Change text. captcha txt